Technická podpora

Vedlejší časy během výroby jsou spojeny s navýšením výdajů, což má negativní vliv na celkové náklady spojené s výrobním procesem, stejně jako prodloužení času dodání výrobku na trh, ovlivnění možností včasné reakce na změnová řízení nebo přechod na nový typ výroby. Všechny tyto negativní vlivy v procesu výroby mohou v krajních případech vést až ke ztrátě zákazníka. Jsme si dobře vědomi těchto vlivů, a tím i nutnosti kvalitní, včasné a komplexní technické podpory, která Vám pomůže na Vaší cestě k úspěchu.

Technickou podporu NEXNET doporučujeme kontaktovat prostřednictvím:

Zelená Linka 800 876 088

Zelená linka Nexnet

Využijte naší bezplatné Zelené Linky technické podpory. Naši technici vám rádi pomohou a poradí s vaším problémem.

Vzdálená Podpora

Teamviewer

Stáhněte si plnou verzi Teamvieweru aby vám mohli naši technici poskytnout vzdálenou technickou podporu.

Nexnet eSupport

eSupport

Využijte našeho eSupport portálu pro pomoc se složitými technickými problémy. Tým technické podpory Nexnet je připraven našim zákazníkům poskytnout nejlepší možnou podporu.

Ikona Báze znalostí

Báze znalostí

Články, vyřešené problémy našich zákazníků, uživatelské techniky a další. 

Support Portal Icon

Zákaznický portál NEXNET

Pro zákazníky, kteří mají přihlášení do zákaznického portálu NEXNET. Zde můžete stahovat nejnovější verze produktů a mnoho dalšího.

User Forum

Uživatelské forum Vero

Pro zákazníky, kteří mají přihlášení k portálu podpory VERO a chtějí sdílet své znalosti a zkušenosti s Edgecam komunitou.

Training Icon

Školení

Čtěte více o našem klasickém i on-line školení.

System Requirements Icon

Systémové požadavky

Chcete-li zjistit optimální parametry zařízení pro provoz CAD/CAM software.